اقتباسات

ﺍﻟﻠٰ٘ﮧﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﻮ ﺑﮍﯼ ﺑﮍﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﻭ ﻗﻮﺕ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ

ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﻮ ﺑﮍﯼ ﺑﮍﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﻭ ﻗﻮﺕ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ : ﻣﻠﮑﮧ ﺳﺒﺎ ” ﺑﻠﻘﯿﺲ ” ﮐﺎ ﺗﺨﺖِ ﺷﺎﮨﯽ ﺍَﺳّﯽ ﮔﺰ ﻟﻤﺒﺎ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﮔﺰ ﭼﻮﮌﺍ ﺗﮭﺎ ،ﯾﮧ ﺳﻮﻧﮯ ﭼﺎﻧﺪﯼ ﺍﻭﺭ ﻃﺮﺡ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﮨﺮﺍﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﺗﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺁﺭﺍﺳﺘﮧ ﺗﮭﺎ، ﺟﺐ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺑﻠﻘﯿﺲ ﮐﮯ ﻗﺎﺻﺪ ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﮨﺪﺍﯾﺎ ﻭ ﺗﺤﺎﺋﻒ ﮐﻮ ﭨﮭﮑﺮﺍ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﻧﺎﻣﮧ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮧ ﺑﻠﻘﯿﺲ ﮐﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﺁﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮨﯽ ﺍُﺱ ﮐﺎ ﺗﺨﺖ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺁﺟﺎﺋﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﺑﺎﺭﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﮐﻨﺰﺍﻻﯾﻤﺎﻥ : ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﮮ ﺩﺭﺑﺎﺭﯾﻮ ! ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻥ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺗﺨﺖ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﻟﮯ ﺁﺋﮯ ﻗﺒﻞ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﯿﺮﮮ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﻄﯿﻊ ﮨﻮ ﮐﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﮞ ﺍﯾﮏ ﺑﮍﺍ ﺧﺒﯿﺚ ﺟﻦ ﺑﻮﻻ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺗﺨﺖ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﺮﺩﻭﮞ ﮔﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﺟﻼﺱ ﺑﺮﺧﺎﺳﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺸﮏ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻗﻮﺕ ﻭﺍﻻ ﺍﻣﺎﻧﺖ ﺩﺍﺭ ﮨﻮﮞ۔ ﭖ 19 ،ﺍﻟﻨﻤﻞ : 38،39 ( ﺟﻦّ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺳﻦ ﮐﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺟﻠﺪ ﻭﮦ ﺗﺨﺖ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺁﺟﺎﺋﮯ۔ ﯾﮧ ﺳﻦ ﮐﺮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻭﺯﯾﺮ ﺣﻀﺮﺕ ” ﺁﺻﻒ ﺑﻦ ﺑﺮﺧﯿﺎ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﺟﻮ ﺍﺳﻢ ﺍﻋﻈﻢ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﮐﺮﺍﻣﺖ ﻭﻟﯽ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ : ۔ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﮐﻨﺰﺍﻻﯾﻤﺎﻥ : ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯽ ﺟﺲ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﺮﺩﻭﮞ ﮔﺎ ﺍﯾﮏ ﭘﻞ ﻣﺎﺭﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ۔ ) ﭖ 19 ،ﺍﻟﻨﻤﻞ 40: ( ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﺻﻒ ﺑﻦ ﺑﺮﺧﯿﺎ ﻧﮯ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻗﻮﺕ ﺳﮯ ﺑﻠﻘﯿﺲ ﮐﮯ ﺗﺨﺖ ﮐﻮ ﻣﻠﮏ ﺳﺒﺎ ﺳﮯ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﻘﺪﺱ ﺗﮏ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﻣﺤﻞ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﯿﻨﭻ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺗﺨﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﭼﻞ ﮐﺮ ﻟﻤﺤﮧ ﺑﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﮐﺮﺳﯽ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﺗﺨﺖ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ : ۔ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﮐﻨﺰﺍﻻﯾﻤﺎﻥ : ۔ ﯾﮧ ﻣﯿﺮﮮ ﺭﺏ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﻣﺠﮭﮯ ﺁﺯﻣﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺷﮑﺮ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﯾﺎ ﻧﺎﺷﮑﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺷﮑﺮ ﮐﺮﮮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﮭﻠﮯ ﮐﻮ ﺷﮑﺮ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﻧﺎﺷﮑﺮﯼ ﮐﺮﮮ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﺍ ﺭﺏ ﺑﮯ ﭘﺮﻭﺍﮦ ﮨﮯ ﺳﺐ ﺧﻮﺑﯿﻮﮞ ﻭﺍﻻ۔ ) ﭖ 19 ،ﺍﻟﻨﻤﻞ 40: ( ﺩﺭﺱِ ﮨﺪﺍﯾﺖ : ۔ ﺍﺱ ﻗﺮﺁﻧﯽ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﻮ ﺑﮍﯼ ﺑﮍﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﻭ ﻗﻮﺕ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯿﺠﺌﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﺻﻒ ﺑﻦ ﺑﺮﺧﯿﺎ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﭘﻠﮏ ﺟﮭﭙﮑﻨﮯ ﺑﮭﺮ ﮐﯽ ﻣﺪﺕ ﻣﯿﮟ ﺗﺨﺖ ﺑﻠﻘﯿﺲ ﮐﻮ ﻣﻠﮏ ﺳﺒﺎ ﺳﮯ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﺮﺩﯾﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﺳﮯ ﮨﻠﮯ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﺳﯿﻨﮑﮍﻭﮞ ﻣﯿﻞ ﮐﯽ ﺩﻭﺭﯼ ﺳﮯ ﺁﺩﻣﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﻧﻮﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﻟﻤﺤﮧ ﺑﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﻼ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﯽ ﺍُﺱ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﮐﺎ ﮐﺮﺷﻤﮧ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻗﺪﻭﺱ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﻟﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﮨﺮﮔﺰ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﯿﺴﺎ ﻧﮧ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﺍﻋﻀﺎﺀ ﮐﯽ ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﻗﯿﺎﺱ ﮐﺮﻧﺎ۔ ﮐﮩﺎﮞ ﻋﻮﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎﮞ ﺍﻭﻟﯿﺎﺉ۔ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﯿﺴﺎ ﺳﻤﺠﮫ ﻟﯿﻨﺎ ﯾﮧ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﮐﺎ ﺳﺮﭼﺸﻤﮧ ﮨﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺭﻭﻣﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺮﺣﻤۃ ﻧﮯ ﻣﺜﻨﻮﯼ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﯽ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﭘﺮ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﮈﺍﻟﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﮍﯼ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ۔ ” ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺪﮬﮯ ﭘﻦ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﻧﺎ ﮐﮧ ﻋﻮﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺑﮯ ﺍﻧﺘﮩﺎ ﻓﺮﻕ ﮨﮯ ” ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﺧﻼﺻﮧ ﮐﻼﻡ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺭﮐﮫ ﮐﺮ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﻭ ﺗﮑﺮﯾﻢ ﮐﺮﻧﯽ ﭼﺎﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﭘﺮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﺎ ﺧﺎﺹ ﻓﻀﻞ ﻋﻈﯿﻢ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺑﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺑﻠﮑﮧ ﺷﮩﻨﺸﺎﮦ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﺑﮍﯼ ﺑﻼﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﺼﯿﺒﺘﯿﮟ ﭨﺎﻝ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻗﺒﺮﻭﮞ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﺩﺏ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﻻﺯﻡ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﯽ ﻗﺒﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﻓﯿﻮﺽ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﯼ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﺵ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﻋﻘﯿﺪﺕ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻗﺒﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺿﺮﻭﺭﺍﻥ ﺑﺰﺭﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻓﯿﻮﺽ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﺳﮯ ﻓﯿﺾ ﯾﺎﺏ ﮨﻮﺍﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔
دعاگو: فیض علی۔