اقتباسات

279واں عرس مبارک14صفر1444ھسندھ دھرتی کے عظیم صوفی شاعرحضرت شاہ عبدالطیف بھٹائی

279واں عرس مبارک
14صفر1444ھ
سندھ دھرتی کے عظیم صوفی شاعر
حضرت شاہ عبدالطیف بھٹائی رح

ﺗﺎﺭﯾﺦ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶﺟﻤﻌۃ ﺍﻟﻤﺒﺎﺭﮎ، 18 ﻧﻮﻣﺒﺮ 1689ﺀ‏ﺑﻤﻄﺎﺑﻖ 6 ﺻﻔﺮ 1101ﮪ‏ ﺳﻮﺋﯽ ﻗﻨﺪﺭ ‏ﺑﮭﭧ ﺷﺎﮦ ‏ﮨﺎﻻ ﺳﻨﺪﮪ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ

ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻭﻓﺎﺕ
ﮨﻔﺘﮧ، 1 ﺟﻨﻮﺭﯼ , 1752ﺀ‏ﺑﻤﻄﺎﺑﻖ 14 ﺻﻔﺮ 1165ﮪ ‏ﺑﮭﭧ ﺷﺎﮦ

ﺁﭖ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻗﻠﻨﺪﺭﯾﮧ ﺳﮩﺮﻭﺭﺩﯾﮧ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺁﭖ ﺳﯿﻮﻥ ﺷﺮﯾﻒ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﺑﻼﻧﺎﻏﮧ ﺟﺎﺗﮯﺗﮭﮯ۔ ﺯﺑﺎﻥ ﺯﺩﻭ ﻋﺎﻡ ﻣﻨﻘﺒﺖ ” ﺍﻭﻻﻝ ﻣﯿﺮﯼ ﭘﺖ ﺭﮐﮭﯿﻮ ﺑﻼ ﺟﮭﻮﻟﮯﻧﺎﻟﻦ۔۔۔۔ ﺳﻨﺪﮬﮍﯼ ﺩﺍ ﺳﯿﻮﻥ ﺩﺍﺳﺨﯽ ﺷﮩﺒﺎﺯ ﻗﻠﻨﺪﺭ “ ﺁﭖ ﮐﺎ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺮﺩﮦ ﮨﮯ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻄﯿﻒ ﺍﻣﺎﻡ ‘ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﻨﺎﯾﺖ ‘ ﺣﻀﺮﺕ ﺧﻮﺍﺟﮧ ﻣﺤﻤﺪ ﺯﻣﺎﻥ ‘ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﮨﺎﺷﻢ ﭨﮭﭩﮭﻮﯼ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺨﺪﻭﻡ ﺍﻣﯿﻦ ﭨﮭﭩﮭﻮﯼ ﮐﮯﮨﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﻗﯿﺎﻡ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯتھے۔
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻄﯿﻒ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﻧﮯﺟﺐ ﺣﺎﻻﺕ ﺳﮯﺗﻨﮓ ﺁﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯﺁﺑﺎﺋﯽ ﻗﺼﺒﮯﺳﮯﻧﻘﻞ ﻣﮑﺎﻧﯽ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﺳﺮﻭﺭ ﮐﮯﻣﺰﺍﺭ ﺟﻮ ﮈﯾﺮﮦ ﻏﺎﺯﯼ ﺧﺎﻥ ﻣﯿﮟﻭﺍﻗﻊ ہےﮐﭽﮫ ﻋﺮﺻﮧ ﮔﺰﺍﺭﺍ۔ ﻣﻠﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻏﻮﺙ ﺑﮩﺎﺋﻮﺍﻟﺪﯾﻦ ﺫﮐﺮﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﺭﮐﻦ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﮯﻣﺰﺍﺭ ﭘﺮ ﺭﮨﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﺨﯽ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﺑﺎﮨﻮﺟﮭﻨﮓ ﮐﮯﻣﺰﺍﺭ ﭘﺮ ﺣﺎﺿﺮﯼ ﺩﯼ۔ ﺍﺱ ﺍﻣﺮ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮑﺸﺎﻑ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺮﯼ ﮐﮯﺷﻤﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﭼﻠﮧ ﮐﺸﯽ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻄﯿﻒ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﺮﺩﮦ ہے۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻄﯿﻒ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﻧﮯﺍﭘﻨﯽ ﻋﻤﺮ ﭘﺎﮎ ﮐﮯﺁﺧﺮﯼ ﺍﯾﺎّﻡ ﮐﺮﺍﮌ ﺟﮭﯿﻞ ﮐﮯﮐﻨﺎﺭﮮﺑﺴﺮفرمائے۔
ﯾﮩﺎﮞ ﺳﮯﺍﺱ ﻋﮩﺪ ﮐﮯﺍﮐﺜﺮ ﭘﻮﭨﮭﻮﮨﺎﺭﯼ ﺷﻌﺮﺍﺀﺍﻭﺭ ﺳﺮﺍﺋﯿﮑﯽ ﺷﻌﺮﺍﺀﻧﮯﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻄﯿﻒ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﮐﮯﺣﻮﺍﻟﮯﺳﮯﺍﺱ ﺟﮭﯿﻞ ﮐﯽ ﻣﻨﻈﺮ ﮐﺸﯽ ﮐﯽ ہے۔ ﺍﯾﮏ ﺷﺎﻋﺮ ﺟﻦ ﮐﺎﻣﺰﺍﺭ ﭼﮑﻮﺍﻝ ﮐﮯﻗﺮﯾﺐ ﮨﯽ ‘ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻣﺮﺍﺩ ﻧﮯﮐﻠﺮﮐﮩﺎﺭ ﺟﮭﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﮌ ﺟﮭﯿﻞ ﮐﺎ ﺑﺎﻗﺎﻋﺪﮦ ﺗﻘﺎﺑﻠﯽ ﻣﻮﺍﺯﻧﮧ ﮐﯿﺎ ہے۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻄﯿﻒ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﮯﺍﺛﺮﺍﺕ ﺻﺮﻑ ﺳﻨﺪﮪ ﭘﺮ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯﺗﻤﺎﻡ ﺷﻌﺮﺍﺀﮐﮯﮐﻼﻡ ﭘﺮ ﺻﺎﻑ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﺿﺢ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﮯﮨﯿﮟ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﮐﮯﺧﯿﺎﻻﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯﮐﻼﻡ ﮐﯽ ﻋﻈﻤﺖ ﮨﺮ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﮨﮯﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﮐﮯﺳﺎﺗﮫ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯﺳﺎﻣﻨﮯﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﺟﺎئے۔
ﺍﻥ ﮐﺎ ﮐﻼﻡ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺪﮬﯽ ﺍﺩﺏ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻻﺯﻭﺍﻝ ﺳﺮﻣﺎﯾﮧ ہے۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯﻋﻮﺍﻣﯽ ﮐﮩﺎﻧﯿﻮﮞ ﮐﮯﺫﺭﯾﻌﮯﺗﺼﻮﻑ ﮐﮯﻧﮑﺎﺕ ﻭ ﺭﻣﻮﺯ ﮐﻮ ﺟﺲ ﺧﻮﺑﯽ ﺳﮯﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯﮐﻼﺳﯿﮑﯽ ﺍﺩﺏ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﮐﻢ ﻣﻠﺘﯽ ہے۔
ﺷﺎﮦ ﺟﻮ ﺭﺳﺎﻟﻮ ﻣﯿﮟ ﻣﻼﺣﻮﮞ ‘ ﻣﺎﮨﯽ ﮔﯿﺮﻭﮞ ‘ ﻟﻮﮨﺎﺭﻭﮞ ‘ ﺟﻼﮨﻮﮞ ‘ ﭼﺮﻭﺍﮨﻮﮞ ‘ ﮐﺴﺎﻧﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﯿﺎﺳﯿﻮﮞ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﮯﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺗﺮﺟﻤﺎﻧﯽ ﺑﺬﺍﺕ ﺧﻮﺩ ﺍﺱ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﻋﻮﺍﻡ ﺳﮯﮐﺲ ﻗﺪﺭﻗﺮﯾﺒﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﺘﮯﺗﮭﮯﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯽ ﺳﮯﺗﻌﻠﻖ ﺭﮐﮭﻨﮯﻭﺍﻟﯽ ﮐﮩﺎﻧﯿﻮﮞ ﮐﮯﺫﺭﯾﻌﮯﻭﮦ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺻﻼﺡ ﺍﻭﺭ ﻓﻼﺡ ﮐﮯﺁﺭﺯﻭﻣﻨﺪ ﺗﮭﯽ۔ ﯾﮧ ﺻﺮﻑ ﺷﺎﮦ ﺟﻮ ﺭﺳﺎﻟﻮ ﺳﮯﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯﮐﮧ ﺳﺴﯽ ﭘﻨﻮﮞ ‘ ﻧﻮﺭﯼ ﺟﺎﻡ ﺗﻤﺎﭼﯽ ‘ ﻋﻤﺮﻣﺎﺭﻭﯼ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺯﺑﺎﻥ ﺯﺩ ﺧﺎﺹ ﻭ ﻋﺎﻡ ﮐﮩﺎﻧﯿﺎﮞ ‘ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻓﺴﺎﻧﻮﯼ ﺩﻟﮑﺸﯽ ﮐﮯﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﺴﯽ ﻗﺪﺭ ﺭﻣﺰ ﺍﻭﺭ ﺍﺷﺎﺭﯾﺖ ﮐﯽ ﺣﺎﻣﻞ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﺳﻨﺪﮪ ﮐﯽ ﻣﻌﺎﺷﺮﺕ ‘ ﻣﻌﯿﺸﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﺼﻮﻑ ﻣﺬﮨﺐ ﺳﮯﺗﻌﻠﻖ ﺍﺱ ﺯﻣﺎﻧﮯﮐﮯﺍﮐﺜﺮ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺑﯿﮏ ﻭﻗﺖ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﺳﮯﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ ہے
ﺷﺎﮦ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﯾﮏ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﺻﻮﻓﯽ ﺷﺎﻋﺮ ﺗھے ﺍﻥ ﮐﮯﮐﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺍﻟٰﮩﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﭘﺎﺋﯿﺪﺍﺭﯼ ‘ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﻭﺍﺩﺍﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﺧﻠﻖ ﻋﻈﯿﻢ ﭘﺮ ﺯﻭﺭ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﮔﻨﯿﻮﮞ ﮐﮯﺭﻭﭖ ﻣﯿﮟ ﮈﮬﻮﻻ ‘ ﺩﻭﮬﯽ ‘ ﭼﻮﯾﺎﺋﯽ ‘ ﻭﺍﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻓﯽ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﮯﺍﺻﻨﺎﻑ ﺳﺨﻦ ﮐﻮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ہے۔ ﺍﻥ ﮐﺎﺗﻌﻠﻖ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﺍﯾﺴﮯﮨﯽ ﻣﻀﺎﻣﯿﻦ ﺳﮯﮨﻮﺍ ﮐﺮﺗﺎ ہے۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻟﻄﯿﻒ ﺑﮭﭩﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﻤﺎﻻﺕ ﭘﺮ ﻣﺤﯿﻂ ﮨﮯﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻟﺌﮯﺑﮯﺣﺪ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﻤﺘﺎﺯ ہیں۔ ﺁﭖ ﻣﺤﺾ ﺳﻨﺪﮪ ﯾﺎ ﺳﻨﺪﮬﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﮯﻋﻈﯿﻢ ﺷﺎﻋﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻋﺎﻟﻢ ﮔﯿﺮہے۔ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯﺍﮔﺮﭼﮧ ﺳﻨﺪﮪ ﮐﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﺪﻭﻟﺖ ‘ ﺍﯾﮏ ﻻﻓﺎﻧﯽ ﺷﺮﻑ ﺿﺮﻭﺭ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﺍ ﻟﯿﮑﻦ ﺩﺭﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﯾﺎ ﺍﻥ ﮐﺎ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﺧﺎﺹ ﺧﻄﮯﮐﯽ ﻣﻠﮑﯿﺖ ﮨﮯﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻃﺒﻘﮯﮐﯽ ﻣﯿﺮﺍﺙ ﻭﮦ ﭘﻮﺭﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﺮﺍﺩﺭﯼ ﮐﯽ ﻣﯿﺮﺍﺙ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﺎ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﮨﺮ ﺍﮨﻞِ ﺩﻝ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺭﻭﺡ ﺍﻭﺭ ﻓﮑﺮ ﮐﯿﻠﺌﮯﺑﺎﻋﺚ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﺴﮑﯿﻦ ﮨﮯﭼﺎﮨﮯﮐﻮﺋﯽ ﻣﺸﺮﻕ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﻮ ﯾﺎ ﻣﻐﺮﺏ ﻣﯿﮟ۔

ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻟﻖ ﺳﮯﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺳﮯﻋﻘﯿﺪﺕ ﮐﺎ ﺩﺭﺱ ﺑﮩﺖ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﺎ ﮨﮯﻟﯿﮑﻦ ﺍﺭﺽ ﺳﻨﺪﮪ ﺳﮯﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯﻭﮦ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺳﻨﺪﮬﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﮯﺳﺐ ﺳﮯﺑﮍﮮﺷﺎﻋﺮ ﮨﯿﮟ۔ ﻏﺮﯾﺒﻮﮞ ﮐﮯﺳﺎﺗﮫ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺍﻧﺲ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺒﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺧﺎﺹ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﮨﯽ۔ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﯿﺮ ﻭ ﺳﯿﺎﺣﺖ ﮐﯿﻠﺌﮯﻧﮑﻠﯽ۔ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺻﻮﻓﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺑﺰﺭﮔﻮﮞ ﺳﮯﮐﺴﺐ ﻓﯿﺾ ﮐﯿﺎ۔ ﺍﭘﻨﮯﻭﺍﻟﺪ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯﺑﻌﺪ ﺁﭖ ﻧﮯﺭﯾﺖ ﮐﮯﺍﯾﮏ ﭨﯿﻠﮯﭘﺮ ﺣﯿﺪﺭﺁﺑﺎﺩ ﮐﮯﻗﺮﯾﺐ ﺍﯾﮏ ﻧﺌﯽ ﺑﺴﺘﯽ ﺁﺑﺎﺩ ﮐﯽ ﺟﻮ ﺑﮭﭧ ﺷﺎﮦ ﮐﮯﻧﺎﻡ ﺳﮯﻣﺸﮩﻮﺭ ﮨﻮﺋﯽ۔ ﯾﮩﯿﮟ ﺁﭖ ﻧﮯﺍﭘﻨﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﻋﻤﺮ ﮔﺰﺍﺭ ﺩﯼ۔ ﺁﭖ ﻧﮯ 63 ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﭘﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ 1752 ﺀﻣﯿﮟ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﺋﮯ .

ﻭَﺣۡﺪَﻩٗ ﺟﻲ ﻭﮂﻳﺎ، ﺍِﻟَﺎ ﺍﻟﻠﻪ ﺳﻴﻦ ﺍﻭﺭِﻳﻦِ
ﻫﻨﻴﻮﻥ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﮔڏﻳﻮ، ﻃﺮﻳﻘﺖ ﺗﻮﺭﻳﻦ
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺟﻲ ﻣﺎﭞ ﺳﻴﻦ، ڏﻳﺴﺎﻧﺪَﺭُ ڏﻭﺭِﻳﻦِ
ﺳﮏ ﻧﻪ ﺳﺘﺎ ڪڏﻫﻴﻦ، ﻭﻳﻬﻲ ﻧﻪ ﻭﻭڙﻳﻦِ
ڪﻠﻬِﻨﺌﻮﻥ ڪﻮﺭﻳﻦِ، ﻋﺎﺷﻖ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻄﻴﻒ ﭼﺌﻲ
ﺗﺮﺟﻤﮧ :
ﮐﺎﻣﻞ ﺍﯾﻤﺎﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ
ﺩﻝ ﺳﮯ ﻣﺎﻧﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﺎﻧﺎﺟﺲ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻨﯽ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺩﻧﯿﺎ
ﺍﺱ ﻣﺤﻤﺪ ﮐﺎ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺟﺎﻧﺎ
ﻓﻮﻗﯿﺖ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﭘﮧ ﻣﻠﯽ
ﺍﭘﻨﯽ ﮨﺴﺘﯽ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﭘﮩﭽﺎﻧﺎ
ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻗﺎﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﮐﻮ ﻭﺣﺪﮦ ﻻﺷﺮﯾﮏ ﮔﺮﺩﺍﻧﺎ

ذرائع کے مطابق سندھ حکومت کی جانب سے سندھ بھر میں سیلابی صورتحال کے پیش نظر اس سال عرس مبارک کی سرکاری تقریبات منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ سندھ حکومت نے یہ فیصلہ کیا ہے کہ عرس مبارک کی تین روزہ سرکاری تقریبات کے بجائے صرف حضرت شاہ عبداللطیف بھٹائی کے مزار پر چادر چڑھائی جائے گی۔

واضح رہے کہ حضرت شاہ عبداللطیف بھٹائی کے تین روزہ سالانہ عرس مبارک کی تقریبات ہر سال 14 صفر سے ان کی آخری آرامگاہ والے شہر بھٹ شاہ میں منعقد کی جاتی ہیں۔

سرکاری تقریبات میں شاہ لطیف ادبی کانفرنس، روایتی سندھی کشتی ’’ملاکھڑو‘‘ کے مقابلے، صوفیانہ محفل موسیقی کا انعقاد، زرعی اور صنعتی نمائشیں، ثقافتی اشیاء کی تشہیر و ترویج کیلئے ثقافتی ولیج کا قیام اور سندھ کے سب سے بڑے سرکاری ایوارڈ ’’شاہ لطیف ایوارڈ‘‘ کی تقریب تقسیم شامل ہیں۔

عالمی روحانی تحریک
انجمن سرفروشان اسلام (رجسٹرڈ)پاکستان